Friday I'm in love.

Fredag var min dag. Först jazzbaren en stund, sen ög en pyttestund. Men det var kul och alla var trevliga och jag gjorde succé, jag var bra helt enkelt. Efter att jag kommit hem så blev faktiskt allt ännu lite bättre, vilket dock ledde till att jag bara fick sova 2 timmar innan pappa och Pelle kom och hämtade mig.

Gick relatibt snabbt att tömma pappas förråd och sen skulle vi förstås ut till torpet som vanligt. Jag kände mig lite seg så jag stannade på förstukvisten så att jag kunde hålla uppsikt över brasan i kaminen. Mycket betungande arbete i jämförelse med de andras vedhuggning.
Mamma hade bakat en dubbel sats med brownies som man kunde knapra på när som helst, och också gjorde. Dessutom fick vi trerätters med panacotta och hallon till efterrätt. Idag blev det våfflor med sylt och grädde till förmiddags fikat och sen lunch på det. Känner mig som en ballong nu, en trött ballong, tur man ska cykla till stallet strax.

Var en sväng till Mariah också, det var trevligt. Tänkte egentligen bara stanna på förfesten eftersom jag var trött, men det blev att jag hängde på ut också och det var rättså kul, inte riktigt värt 100 spänn för en timme på s2 men vad gör det om 100 år? :o)

En glädjade nyhet är att min behadling med stioxyl har verkat asbra och min hud är redan slät, efter bara 3 påstrykingar. Lite röd och torr med det kommer ju gå över. :o)

Kommentarer
Postat av: Dave

Glöm inte bort att kreditera festfixaren! // Mr. Dave aka. "Det kan inte gå fel"

=)

2007-03-27 @ 08:10:09
Postat av: LillPärlan

Dave som inte ens kommer ihåg att ringa när han sticker till ög, menar du? ;oP

2007-03-27 @ 16:26:41
URL: http://lillparlan.blogg.se
Postat av: Dejv

Jag var... full. Säger vi.

2007-03-28 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0