Intimitet.

Fysisk intimitet, kanske en av de mest beroende framkallande sakerna som finns. När man fått lite så vill man bara ha mer, både närmare och mycket. Helst tätt tätt.

I dag ska jag på anställningsintervju, klockan 14. Butikspoolen för Plantagen, bara ett extrajobb men det vore toppen om jag fick det. Det enda jag kan tänka mig skulle ställa till det är att jag inte kan alla helger, men det borde väl inte vara någon fara tycke jag.

Jag måste prova ut en klänning också för det är ju kmk-sexa i kväll, klädkod; kavaj. Har ju inte mindre än 4 olika klänningar att välja på. Hoppas det kommer bli riktigt kul. :o)

Jag har drömt konstiga drömmar om min pappa två nätter i rad nu. Först drömde jag att vi anklagade Anke för att lura honom på pengar och hon blev alldeles utom sig. I natt drömde jag att jag fyllde år, först fick jag 2-3 enorma rosenbuketter, av vänner typ. Sen träffade jag på honom, pappa, och han gav mig ingenting. Jag påpekade surt att jag minsann gett honom dyra presenter, men han bara flinade bort det, som han kan göra.
Antar att drömmarna har att göra med att han ska flytta till Mariestad. Även om jag träffar honom väldigt sällan så känns det ändå bra att han faktiskt har en lägenhet i Uppsala, men det blir ju ganska dyrt förståss.

Mistrust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0