Om inte.

Jag borde verkligen sova nu. Men jag har fått tillbaka lite skrivmotivation så man får väl passa på.

Jag ger det två veckor, sa Max. Hur kan han säga så, vet han något om mig? Fast han var full förståss.

Nu har jag totalt glömt allt jag skulle skriva, får ta det imorn eller nåt. MÅSTE träna imorn, har känt mig som en vattenballong på bristningsgränsen i flera dagar, det är inte så skönt. Men i morse tog jag och mätte mig runt midjan och fick ett resultat mindre är jag någonsin kan minnas att jag fått. Måste vara alla sneda sit-ups, för jag har då faan inte gått ner, snarare gått upp.
Well well, är ju ingen fotomodell men absolut tillräckligt snygg.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0