Otroligt seriöst trams.

Mycket seriös lista.

Namn: LillPärlan är nog min favorit, efter Paulina.
Ålder: Nästan 22, mer än 21½ i alla fall.
Boende: Kombo
Civilstatus: Underbar.
Bil: I wish!
Musiksmak: Allt som låter bra i mina öron.
Killsmak: Ta en vanlig kille, ta bort nästan allt fett, lägg till någon liten fin muskel här och var, strö på generöst med intelligens, självdistans och humor. Avsluta med en vacker blick och en intressant livssyn.
3 ord om dig: Bak och fram.
3 saker att ta med till en öde ö: Två marsvin och en fällkniv (nej! marsvinen skall vara med som sällskap).
Motto: Ingen idé att bry sig om vad andra tycker för alla tycker ändå olika.
Favoritbok: 11 minuter
Favoritfilm: Initiations 9
Idol: Mamma

Avslutar med en mycket serös bild av mig själv:

Kommentarer
Postat av: Harri

Varför tar inte folk med sig en båt till en öde ö? Skulle jag göra, motorbåt isåfall. :D

2007-03-13 @ 15:32:10
URL: http://korhonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0