Vår!?

I kväll kunde jag cykla till stallet utan jacka. +8° var det när jag åkte och 7 när jag kom hem vid 22.

PopeyeRidlektionen var urkul! Vi hoppade igen och jag fick min älskling Popeye!
Jag verkar ha en speciell fallenhet för stora, bruna, valacker.
Hoppövningen var lika som förra gången fast nu fick vi hoppa riktiga hinder, uppåt 90 cm! Fast det kändes som kavaletti på Popeye, han är så härlig. Vi hade två hinder som stod i varsin ände av ridhuset, längs medellinjen. Vi hoppade dem genom serpentinbågar och bytte gallopp i språnget. Vi fick 10 min över på slutet, för vi var bara 3 st (lyx!), och då fick vi träna på vanliga galloppombyten, aldrig gjort det förr! Sä jäkla kul! Vår ridlärare är fan riktigt bra. :o)

I övrigt har jag varit mega-seg hela dagen, inte orkat göra någonting. Men jag sov lite dåligt i natt för min mage levde rövare, den är fan inte så rolig alltid, den är nog släkt med mina fötter. Men jag ska ändå inte klaga. ;o)

I morgon skall jag ta tag i saker.

Natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh vilken söt bild :P

2007-03-12 @ 14:59:27
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: jaanet

härligt med stallet :) Vi hade inte lika varmt här tyvärr.. men snart så ;)

2007-03-12 @ 15:04:24
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0