Vilken dag..

Ja satan. Gick upp 8, var lite segt efter cirka 7 timmars sömn. Åkte till plantagen vid 9.20, satt i kassan mest. Men jag måste säga att jag älskar jobbet. Allt är underbart, kanske för att jag jämför med max men då har jag alltid något att vara glad över. Det är nog det bästa jobbet jag haft.
I alla fall, jobbade till 16, klockan 17 började jag på uplands, servering på en uthyrning med polmag:are, utklädda till serie figurer. Råkade bli kvar på sexan till 4 nästan trots att jag var så trött att jag blev full på en öl,  6,3 % men ändå.

Lyckades med konststycket att glömma mobilen hemma. Förut hade det gjort inget, men nu för tiden är det faktiskt folk som hör av sig till mig av olika anledningar. Men jag hade bara två samtal från uplands. Egentligen är det inte de samtalen man missar som är värst, utan de som man aldrig missar och heller aldrig svarar.

Jag fick en sak bekräftat idag åtminstone, något som jag kände på mig på grund av små små antydningar.
Det är intressant sånt där. Oftast är de ytterst små sakerna som avslöjar en lögn, eller något som bara inte har blivit sagt. Att lyssna till de små små tecknen är viktigt, även om det kan göra en paranoid. Man får försöka ha kontroll helt enkelt.

Imorn är det dagen D. Eller åtminstone fest med döblarna. Fått tag på 9 släppbiljetter tack vare mina kontakter inom föreningslivet på norrlands. ;o) Funderar på att ta ut min lilla svarta på vädring, men jag vet inte om jag kanske blivit för fet av all glass och negligering av träningsrutiner.

Antar att jag måste sova nu, så jag hinner upp och springa en tur imorn åtminstone.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0