Drygt 22.

Ja nu är jag drygt 22.
Guran sa till och med att jag kunde gå för drygt 24, som han.
Åtminstone kände jag att jag hade växt i min mansroll och vågad ta för mig mer. Hade grymt kul på Stockholms.
Det var en grymt bra födelsedag över huvud taget. Det märktes speciellt i morse när jag vaknade och kände mig besviken för att dagen var slut. :o)

Jobbade i dag, det var riktigt kul, fick plocka ut blommor. Sen när jag slutat handlade jag lite till brosan och mamma. Är ju morsdag på söndag.

Fick dessutom lön idag! Hade ju fantiserat lite om hur mycket det skulle bli, men blev lyckligt överraskad när det visade sig vara mer än dubblt så mycket! Under mina 8 slitiga månader på max kom jag aldig upp i så mycket, fast jag jobbade mycket mer. Jag älskar plantagen.

På måndag blir det shopping. =)

Men mina vänner håller på att gå sönder, inte alla med flera av dem är värsta deppiga. Känns som jag har någon förbannelse över mig som gör dem i min närhet trasiga.
Och jag vill inte sitta still och inte vara själv. Kommit in nån sorts stess-spiral som gör att jag bara vill springa på. Jag kan till och med säga att jag gillar stress, det tar fram bra saker som snabbhet, fokus och minskar dåliga saker som ändlösa grubblerier, långsamhet. Ja blir tom friskare!
Fast jag vet att det inte är bra i längden.

Sluta försvinna och gå sönder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0