Materialist - Javisst!

Saker att köpa när jag får pengar:

Jacka/kappa, verkligen trött på den jag har nu, alla knappar verkar vilja hoppa av. 
Ridhandskar, helst innan jag får valkar.
Byxor, behöver ett par som inte ger mig sådan ångest för mina lår.
Liten svart handväska i lack, vem vill inte ha en sån?
Större handväska, så man slipper ta med en extra  påse.
Toni&Guy balsam, volume explotion eller moisture injection.
Mousse och hårspray.
Eventuellt en klippning, är inte alls nöjd med mitt hår som det är nu, det känns helt fel.
Kanske hårfärg.
Nån topp eller tunika.
Kanske en klänning.
iPod Hi-Fi, om jag ine får en när jag fyller, vilket inte verkar troligt.

Sen finns det säkert en miljon andra saker jag "behöver" om jag tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0