Socialt välanpassad.

Igår låg jag en stund och funderade lite och tänkte på hur välanpassad jag kände mig. Inte bara som någon som försöker vara välanpassad utan som en i gänget, som alla uppskattar och inte glömmer bort.

Annars igår? Haha. Gick till Upalnds till 17.30 för att hämta min utlånade nyckel. Max lånade mig 20 spänn så jag hade råd att köpa mat istället för att åka till brorsan och mamma samtidigt som han försökte övertala mig att dricka vin, men jag stod på mig. Så han tröttnade och gick hem, men Martin var pubvärd och Linnéa, Viktoria och Anna jobbade. Sen var Andreas, Daniel och Anna, där och hängde. Och klockan tickade och jag hade rymt kul, inte haft så kul på aslänge, skrattade massor.
Sen stängde Svantes för klockan var 1 och sen tog det 2½ timme att städa, trots att både jag och Andreas hjälpte till att städa. Haha vi var lite flumm.

Förfördrink hos Viktoria på måndag innan kmk-balen och Martin och Andreas ska kanske jobba åt mig på vårbalen. Vore riktigt kul. Känns faktiskt asbra att få klubbmästra själv, inte ett dugg nervös. Känns som jag har vänner som kan tänka sig att ställa upp och jobba för mig så det blir nog inga problem heller.

Men nu måste jag iväg till gymmet. =)

Fick föresten nya H&M katalogen idag. Äckligt mycket kläder jag bara nästan måste ha, lägg sen till 10%-rabatt och en extra cardigan och linne utan extra kostnad om man handlar för minst 400:-. Suck, tur man kan betala senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0