Valborg.

Skön dag.
Vaknade iofs med huvudvärk. Fick senare berättat en hel del saker som jag inte hade ett minne av. Från Svantes, uplands, där jag trodde att jag bara tagit en öl men tydligen ätit en nacho-tallrik också. Dessutom hade nån kille från Sthlm sutit och snyltat av mig och tydlige hade vi varit gabska söta. Men det har jag inte ett endaste litet minne av. Läskigt.

I dag, valborg. Jag var väldigt myssugen, om någon dyk upp,som varit värd det, så hade jag kunnat bryta mitt celibat. Inte för sex men för mys.

Men inget hände såklart. Men det hade jag ju kunnat räkna ut med lilltån. Känner mig en smula bitte, just nu så antsgligen borde jag sova.F läskfilé med andré och bennie.


Men nu faller ögonlockrn ihop.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0