Myrpiggsvin.

Jag älskar biologi! Det finns inget annat ämne där man kan få göra sådana upptäkter som denna och sendan också få lära sig precis allt om arten, gruppen, stammen, familjen osv:

myrpiggsvin

Det finns så många härliga djurarter som man bara inte vet om.

Nu är min första hemtenta klar, jäkligt najs, fast den var lite väl enkel nästan. Nu kommer resten få vänta till nästa vecka för nu ska jag träna, ha möte, sova, klä ut mig, åka till Åland, bli full, åka hem, festa, sova, spöka ut mig, jobba, sova och rida på söndag kväll.

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: det du

altså, myrpiggsvinet på bilden, vrfr har ni bundit den, den ser fett torterad ut ju?

2007-12-19 @ 20:08:29
Postat av: Pau

Jag vet ingenting, hittade bilden på google. Tycker dock inte den ser bunden ut?

2007-12-19 @ 22:03:19
URL: http://lillparlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0