Nödvändigt ont?

Jag kom att tänka på att sex är ett problem. För när jag kommer till kritan så kan jag leva utan det mesta som ett förhållande medför, utom sex. Anledningen till att man har one-nights är ju inte närheten utan sexet. Visst när jag var yngre så vr det väl annorlunda kanske, men n u har jag liksom gett upp det där att sex ska leda till något annat. Så om man tänker sig att leva ensam, vilket funkar fint, utom ur miljösynpunkt. Det kommer funka tills man blir kåt och råkar gå hem med någon. Visst one-nights är väl no big deal, men efter ett visst antal så känner man att det börjar bli nog, det känns liksom inte meningsfullt. Men vad ska man göra då? För det finns ju inget substitut till sex, inget som lever upp till känslan. Och kk-relationer ger jag inte ett skit för, vill man inte bli ihop kommer man antagligen tröttna på sexet rättså snart också och istället bli äcklad.

Men för tillfället är jag glad över att vara ensam och känslolös istället för mitt i en ond virvel av förtryckande, förintande, hatiska känslor. Och jag är inte sugen på sex, inte ens lite.

Jag är däremot trött och imorn är en lång dag. Fick föresten som en skänk från ovan ett mail från min förra arbetsgivare bitikspoolen. Tydligen behövde Hemtex i Uppsala extrahjälp vecka 47 och 48. Måste skynda mig att mejla tillbaka imorn, enda kryxet är de två essäerna som skall in senast måndag v.49, men några dagar ska jag väll kunna jobba, vore verkligen toppen.

Nä god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0