Fade away.

Jag borde verkligen ha pluggat mer idag, men jag har varit så sjukt rött, i och för sig så är ju inte dagen slut än.

Var på stan för att kolla in CVL, utan större framgång, och tog samtidigt en sväng förbi h&m och den nya vila-butiken som öppnat i st:pers gallerian. Hade ju tänkt köpa en vintekappa den här veckan, men det verkar inte särskillt troligt. Jag hatar verkligen att köpa ytter kläder, funderar på att gå i höstjacka hela vintern för att slippa eländet. Men jag hittade åtminstone en nice sko när jag var in på stadium så när nästa löning/bidrag kommer så blir det till att köpa promenadskor, tror mina fötter kommer att uppskatta det. Funderar även på att införskaffa den där inpackningen som mina frissa tipsade om som endast kostade 247 kronor per flaska. Men mitt hår har faktiskt blivit dåligt och jag vet inte varför, men jag kan ana, mina naglar har också blivit dåliga, precis som min mage som lever sitt eget liv. Jag vill inte ha det så, jag vill vara mer som jag var, men det kan dröja.

Känslan som varit så stark och påtaglig är plötsligt försvunnen, efter flera veckor. Jag hade inte riktigt väntat mig detta så kanske kommer den tillbaka, men det är långt till jul. Hoppas kan man ju alltid.

Keso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0