Hmm..

135654-285Jag känner mig en smula ställd. Har på en vecka fått veta att två killar jag varit kompis/intresserad av, skaffat tjej. Utan att säga nåt liksom. Okej den ena pratar jag inte med längre och knappt den andra heller men jag kan ändå ine låta bli att känna mig lite blåst. I det ena fallet blir jag nästan lite förbannad för han verkar så jävla falsk och jag trodde att vi var skapliga vänner ändå. Med den andre så känns det mer som vad var det för fel på mig? Jag la ändå ner massa tid och möda på att bli en bra vän, men det verkade inte vara nåt värt. Jag kände det som att vi verkligen hade något speciellt och han försökte aldrig säga något emot det, snarare uppmuntra. Men jag hade på känn att det var för bra för att var sant. Men jag ville gärna tro att det han sa var lika sant för honom som för mig. 

I och för sig så spelar det ingen roll, förutom att folk kan ljuga för mig utan att jag anar något, för det där var ju i våras. Men ja, känns lite synd för nu kommer vi inte ens kunna vara vänner.

Men kanske kommer någon och hämtar en kvarglömd halsduk i kväll.

Kommentarer
Postat av: Solskensnisse

Hej du det låter ju inte bra det du säger men hoppas det ordnar sig. Ps: Jag fann dig genom anders (Boldas...).

2007-10-05 @ 19:28:57
URL: http://solskensnisse.blogg.se
Postat av: Daniel Nilsson

Jag och Anders var med i samma Fadderi (om du vet vad det är?) på nolle-p som var i höstas. Jag går en klass över honom men vi går samma program. En liten trevlig prick tycker jag. Har ni gått i samma klass eller hur känner ni varandra då?

2007-10-05 @ 23:19:26
URL: http://solskensnisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0