Home sweet home.

Vi har fått tillökning jag och mitt rum. Alvin, Alina och Alva flyttade in igår efter visst problematik (jag säger bara ikea). Mitt rum börjat äntligen kännas riktigt najs, ombonat liksom, snyggt. Ny fattas bara en matta, andra gardiner och lite tavlor, men jag har börjar odla lite idéer om just konsten, känner mig kreativ.
Tog hem MIOs nya katalog och blev nästan alldeles till mig när jag såg att Alaska Kansas fått ett syskon i form av ett sängbord, tyvärr kostade det inte mindre är 1950, asså nästan 2 laxar för ett minibord liksom, vari ligger logiken? Alaska kostade ju 3 och han är ju säkert 6 gånger större och mer användbar. Men jag vill ju ha.

Well här är de nya tre:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0