Höstisch.

Det känns ganska kul att ha en stor spegel igen. Inte studerat mig själv ingående på flera månader, malvaed ingående menar jag minst 5 gånger per dag och i olika utstyrslar, typ pyjamas, trosor, bh och trosor, myskläder, "vanliga" kläder, ytterkläder osv. Det roliga är att man vågar exprimentera lite nu eftersom man kan se resultatet och inte behöver gissa. Detta ledde till att jag idag vågade ta på mig mina svarta stretchjeans för första gången sen i våras, satt tight som ett skinn men såg ändå ok ut. :o)

Imorgon ska jag till Sthlm och träffa Mariah, det ska bli såå kul, inte träffats på två månader ju. Ska shoppa lite och umgås, stackarn blir ju gräsänka för flera månader nu.

Skippade träningen idag också, gick istället till Johannes Grillen och såg på medan Dave, Johan och Johan åt pizza. Sen gick vi till Johan och spelade tp och jag kom inte sist faktiskt. :o) Men missade två eller tre solklara pluttchanser bara för att min hjärna var så seg, jättelätta svar. Men jag imponerade med mina litteraturkunskaper.

Jag har börjat tycka om kaffe igen, haft en anti-kaffe-period men nu, med allt annat bra så kom även kaffesuget. :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0