Oskrivet.

Jag har ett par inlägg på lager som jag hade tänkt skriva ner och publicera, men jag hittar inte riktigt motivationen.
Hade en sån där rödvinsbakfylledag idag, Som om jag hade stora hål i hjärnan som försvårar tankeverksamheten avsevärt. Har även okynnesätit våfflor, muffins och bullar, men imorn blir det träning. Ska gå upp senast 8. Har väl gått sådär med min dygnsomvändning, för trots att jag gick hem "redan" kockan 2 i natt så var jag inte i säng fören efter 4, sov till 11. Sen har jag faktiskt skrivit en del på min hemtenta tills jag blev alldeles yr, måste nog läsa på lite mer.

Middag med mamma på lördag och förhoppningsvis en tur till ikea på söndag. Äntligen äntligen ser jag lösningen på mina inredningsproblem, om nu ikea behagar att ha sakerna hemma vilket de inte hade förra gången. Var inne på ikea.se idag och hittade ett as najs bäddset som jag måste ha, synd bara att jag verkligen inte behöver det eftersom jag redan har 5 st som fyller upp min garderob, men jag tror att just det bäddsetet skulle passa in väldigt bra här. Men mamma tipsade mig om att ge bort dem jag inte ville ha till min bror. :o)

Imorgon är det fredag, fast det har kännts som fredag sen i tisdags typ. Lite förvirrad kanske.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0