Thin as a rake.

Åh vad jag önskar att jag såg ut som i våras istället för såhär medelålders smygfet. Bitterheten har kommit över mig som ett avrt skynke. Mitt ben gör ont och jag har alldeles för mycket plugg för att göra annat än sådant jag egentligen borde. Men jag orkar inte. Blä på världen.. Jag vill bara förstöra allt. Men när man är medelåldersfet så gör man inte sånt, sånt är bara för herionchicksen.
Jag provocerade fram ett helt mail på facebook genom att byta ut min sockersöta presentationsbild mot denna härliga:


"Sötare på den förra va?"
Sårande. =)

Men jag är så jäkla irriterad, på vad mer än mitt ben vet jag inte riktigt. Kanske på att allt alltid ska vara så jävla omöjligt. Jag funderar på att gå och simma men min bikinitop försvann ju i en våg på Thasos. Orka köpa ny.

Allt är så jävla svårt när man inte är känner sig motiverad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0