Tro, hopp och helvete.

Det är underligt hur det kan vända sådär på en femöring. Samma sak hände ju i våras, fast kanske lite värre men det här var ju en sån liten grej. Men det var ett hopp som fanns där och hopp = dåligt. Hopp leder alltid till besvikelse. Jag är jävligt känslig när jag väl är känslig och annars är jag de inte alls.

I dag, huvudväk, svullna ögon, hungrig.

I kväll, födelsedagsfest hos Carro.

I morgon, plugg? Jag borde verkligen läsa, fast jag kommer väl vara bakis. Jag förstår inte var det kommer ifrån förut blev jag ju aldrig bakis, tappat formen kanske. Kanske inte gör så mycket. Har till och med funderat på en vit månad, mest för att vila levern lite så man inte måste dricka sådana mängder för att uppnå en bra nivå. En flaska vin räcker ingenstans liksom, om jag har ätit och sovit som jag ska och även om jag inte har det. Inte så bra för min kropp att förgifta den sådär.

Men nu ska jag jaga lite mat tror jag. Knäckebröd kanske, eller så ska jag drista mig ner till Lutis och köpa yughurt så att jag kan smaka på mina frukosthjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0