Vad nu?

Idag har jag haft 20 läsare! Det är ingefär 10 fler än normalt. Undrar hur det kan komma sig?

Min nyckel har kommit fram. Det var mamma som hade stulit den! Av misstag. Så jag ska få den imorn när hon kommer hit. Skönt.

När jag cyklade hem från stallet nyss hände en mystisk sak, eller inte alls mystisk egentligen. Men rätt var det var så uppfatade jag något på vägen, stannade och vände cykeln och visst var det en plånbok. Jag tänkte när jag plockade upp den att det skulle vara najs om den var helt tom sånär som på 2000 spänn, på skoj. Efter att ha tittat igenom den lite snabbt i mörkret insåg jag att den enda id-handlingen är ett bibliotekskort till universitetet, med en handskrivet asiatiskt namn på och ett passerkort. Men det intressantaste är att det även ligger 1390 kronor däri. Ska ringa polisen imorgon, tycker inte om att ta andras saker.

På ridningen, som jag nästan kom försent till, fick jag min älskling Popeye! Det gick riktigt bra fram till sista övningen då han började studsa över bommarna på marken och försöka dra iväg och småbocka och sparka bakut. Buse. Men han lugnade sig till slut och jag svävade iväg i drömmar om att ha honom som min egen, det vore najs. :o)




I    ♥         

Kommentarer
Postat av: lisa

Det är roligt att läsa din blogg så du borde ha massa besökare tycker jag! :) Men visst blir man glad när det helt plötsligt är några fler än vanligt?

2007-09-10 @ 04:20:03
URL: http://lajzas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0