Vita rosor.

Jag insåg att vita rosor är otroligt underskattade, jag skulle nästan vilja gå så långt som att de är finare än många röda.

I går hade jag en riktig motivationssvacka, tror det gäller för hela veckan. Började fundera på att man ju faktiskt ska väla kurser snart igen. Och jag bara kände att jag inte ville, att jag ville jobba igen. Men så kan det ju inte va, måste vara för att jag är så trött nu bara. För jag vill ju inte jobba, åtminstone inte med sådana jobb jag kan få tag i. Och jag vill ju lära mig, bli bra på något, bli smart och sofistikerad, intellektuell. :o) Lite mycket just nu bara.

Blev landskapssexa igår. Var inte säker på att jag skulle festa, så därför blev det självklart så. Men vi skulle gå hem vid 12, det sa Oscar. Hah.. Oskar är en riktig räv. Men jag tänkte att ny förvärvet Petter (of many colors) var lite bättre, han har ju två barn liksom. Men nädå, när jag påpekade att klockan blivit över 12 så satte han en ny tid på 01.30 och vid 2 tror jag att vi började dra oss. Men inte Oscar såklart. Vi pratade en massa om fultal. Jag ville så gärna hävda mig, men ja låg i lä. Jag funderar dock på att sätta alkolås på mig själv. Jag har börjat göra och säga konstiga saker som jag inte kan förstå eller förhindra. Känns lite obehagligt ibland, pinsamt.

Jag börjar fundera på att kanske gå till någon med min jobbiga mage, så jobbigt med all luft den tycker att den skall producera. :o/

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0