Fest i korren.

Korre är ett najs ord. Fult fast mycket roligare än korridor och dessutom enklare. I kväll är det fest i korren där jag bor. Därför var det dags att städa lite och fixa. Vår gemensamma dammsugare är en glad liten pryl som heter Henry och är grön. Jag tror att Henry är så glad därför att det finns så otroligt mycket damm för honom att suga och det måste ju vara det bästa han vet.

Henry i korren, på väg till mitt rum.

Henry

Jag har också lyckats få tummen ur och fixa ett par ramar och även bilder att hänga upp på väggen över soffan Alice, har varit väldigt tomt där sen bokhyllan flyttade ut.

Alla bilderna är fotade och redigerade av mig, fy fan vad jag är bra, typ.

pics

Jag skulle också vilja erkänna att kärleken jag känner till mitt, sedan 2 år döda, marsvin (tv.), kanske är lite nördig, men jag kan inte låta bli, så döm mig inte för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0