Get the f*ck out of here!

Jag blir så matt. Min hjärna har gått på högvarv i två dagar nu och det börjar bli riktigt jobbigt. Som skavsår eller ett myggbett man kliat sönder men ändå inte kan sluta klia på. Historialektionen igår var som att komma till himlen för då var jag tvungen att ägna hela min uppmärksamhet åt vår lärare, som förövrigt är en riktigt rolig sak. Sen ringde mamma och sa att hon och Pelle skulle fika hos henne så jag åkte dit direkt för att fortsätta distrahera mig. Men i morse när jag vaknade så började det direkt igen! Jag måste få det att sluta innan jag blir knäpp. Allt blir tankar och sen finns det inget mer, det finns liksom inte plats.

Brain going wild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0