Where do we go next?

Köpte ett par nya stövlar i dag, tyckte det var lika bra att slå till eftersom jag i princip aldrig hittar stövlar jag gillar. Passande nog damp det ner massor av snö på bara en liten stund efter att jag kommit hem. Nu sitter jag och försöker bli av med ett jobbigt illamående. Har ätit en hel del idag till skillnad från de andra dagarna den här veckan och magen är såklart lite uppspelt för det. Känner mig trött också så det blir nog tidigt i kväll, händer en hel del imorn.

Önskar att jag också kunde få va sådär kär någon gång utan att bli mosad direkt. Till och med tanken känns helt overklig, det vore lite för bra för att vara sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0