You've wandered so far..

..from the person you are. Let go brother, let go. För att citera Keane

Jag tror att jag är klar nu, för tillfället i alla fall. Jag har återuppväckt mig själv från de döda, både fysiskt och psykiskt. Varför jag dog, det kan man fråga sig. Svaret är en blandning av saker från de senaste 2 åren. Kanske var mitten av november 2006 avgörande, kanske var mitten av november 2007 avgörande kanske var de senaste 2.5 åren avgörande. Kanske har jag fel. Förmodligen inte. Jag har lärt mig att allt är otroligt psykiskt. Man kan hamna i stort sett var som helst med lite psykologi, medveten eller omedveten. Jag har också lärt mig att jag måste ställa fler frågor, inte bara acceptera saker som de är för att jag är rädd för svaret, det kan ju vara ett bra svar. Ibland känner jag att jag bara går igenom samma faser om och om igen. Fast den här senaste fasen av omedveten psykisk och fysisk känslolöshet, har jag nog aldrig känt tidigare, det brukar alltid vara någon som väcker nåt. Men nu börjar jag känna mig som jag ska, jag börjar hitta mig själv igen, min kropp och min själ, min vilja och min lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0