24 dagar.

När min mamma träffade min pappa när hon var 19 så fastade hon i 24 dagar och gick ner 9-10 kg. Jag skulle också kunna gå ner så mycket utan att det gjorde så mycket. Kilona har liksom smugit sig på och de vägrara att smyga av igen. Mamma är inte riktigt lika diciplinerad nu så hon ska börja med nutrilätt. Hon har alltid varit helt emot sådant men sedan fick hon höra om ny forskning som visade att det faktiskt funkade. Jag funderar också på att testa, inte för att jag är direkt tjock nu, men jag ligger på gränsen och det är inte längre lia lätt som förut att gå ner i vikt. Det bästa vore väl att bli kär, men mina känslor har som sagt tagit semestr och är no where to be found.

Nu ska jag gå ut i solen. Kanske är det så ljust att man kan ha solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0