Crazy Daizy!

Fredag.
Det har pågått en del hyckleri den senaste veckan. Hyckleri inför öppna dörrar. Nu är det helt och därmed veckans höjdpunkt och det är nu allt stlälls på sin spets. Har jag lyckats hyckla från några känslor? Nej. Men kanske om jag får en sån där helgalen kväll som ställer allt på ända? Jag försöker truga mig. Kanske om jag har tråkigt ett tag så blir jag mer taggad igen? Det har faktiskt varit ganska fullt upp den här veckan så känslorna har liksom spätts ut. Kanske.

Well.. annars tänker jag köra på ändå. Jag vill.


Jag skulle vilja ha en kväll som liknar den som den här mannen tycks ha haft.
(Bild tagen alldeles utanför festivalområdet, Arvika 2001)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0