Död.

Jag grubblade en hel del igår, var ju tvungen att få någon rätsida på den hela, på mig. Den bästa lösningen jag kom på var att jag kanske dog. I våras och sen igen i december. Men nu får det vara slut på död. Livet pockar på uppmärksamheten.


Läste lite ur bloggen från i våras. Vilket uppochnerliv det var då. Det blev för mycket. Men det var intressant att få vara med och lära sig lite om hur man funkar. Hur mycket man tål. Jag kan nästan känna känslan igen, hur det kändes då. Lev nu och lev för fullt, tänk inte framåt. Du kanske mår dåligt men det är bara att skratta åt. Det är nog skönt att vara död. Nästan så att jag är sugen på att göra det igen, så intensivt. Men så ohälsosamt, både fysiskt och psykiskt.

I natt kom det snö, den bara smög sig på helt ljudlöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0