Marskalks konventet.

KMOh yeah! Jag är sååå mycket kårmarskalk nu. Så på onsdag blir det fest, trots allt. Fy fan vilket gäng alltså. Och slottet, grymt. Börjar lära känna massa apotekare, haha. Intressant. Fan vilka långa meningar jag skriver.

Vad kan man skriva mer? Att jag är precis som förr, försöker känna saker jag inte känner bara för att. Jag mådde illa ett tag i kväll, var osäker på om det var fysiskt eller psykiskt. Det var fysiskt. 1 poäng till Paulina på egen hand mot världen. Men jag kan inte gärna ge mig där, jag måste ju få ett svar.

Jag måste fan lära mig prata, har helt kommit av mig. Allt gåt åt hellvete om man inte kan prata, så är det. Se och lär.

Okej en gnutta bitterhet där, men det är befogat.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0