Passion.

Jag längtar efter sol, dels för att man blir sådär mysigt brun men mest för att då får man använda solglasögon. Jag har kommit att bli en solglasögonsälskare. När det är soligt känner jag mig naken utan glajor och nu bara längtar jag tills det här bajsvädret ska dra och solen ska titta fram ordentligt så man kan få gå runt med glasögonen igen. Jag innehar nu 4 par, fast bara 2 som jag använder, de andra är inte tillräckligt stora. Solglasögon ska vara stora, det känns liksom tryggt då. Alla problem känns avlägsna, världen får en annan ton (det är bara att välja vilken fär det ska vara på glasen), man blir lite bättre och lite coolare, lite snyggare. Allting blir helt enkelt lite bättre, bakom mina solglasögon.


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0