Rubrik.

Jag känner en viss avsmak för att skriva här, på grund av den senaste tidens lågkvatitativa inlägg. Jag har funderat på att ändra skrivsätt, skriva om vad som hänt istället för att improvisera.

Jag har blivit inspirerad av en bok jag fick i julklapp av min bror, skriven av en japan. Handligen utspelar sig i Japan. Den är annorlunda, japaner verkar på samma gång vara väldigt lika som olika svenskar. Intressant och lärorikt. Jag känner att jag nog är inne i en utvecklingsperiod, tar ytterligare ett steg på mot fulländandet. Man tror gång på gång att man förstått allt, att man vet hur man skall leva, men snart så förstår man att det bara är en liten liten bit av allt man måste lära sig och förtså innan man blir något, innan man kan säga att man kan något, innan man är vuxen.

Jag måste till sist slå ett slag för solbränna. Det är fett snyggt, åtminstone på mig. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0