El Stockholmo.

Yes. Stan står kvar fortfarande och jag tänker att man borde åka dit oftare, shoppa. Man hänger ju inte alls med i utvecklingen, Uppsala hänger inte alls med i utvecklingen. Uppsala känns nästan som Borlänge i vissa avseenden. Sveriges största småstad.

Det blev en massa onyttigheter, bland annat Ben & Jerry's, som avnjöts under tystnad. Jag tänkte att man borde sitta i ett helt tyst, vitt rum när man äter, för att göra glassen rättvisa. Cherry Garcia, Fossilfuel och New York Super Fudge Chunk, blev det den här gången. Nötterna och körsbärsbitarna gjorde mig nästan knäsvag, tur jag satt ner.

Glömde gå på systemet så jag får skrapa fram något ur barskåpet till kvällen. Hittade dock en fin present, som jag måste slå in. Tänkte mig ett oproportionerligt stort paket, något annat skulle inte göra presenten rättvisa.

Inga sneakers hittade jag, hur svårt ska det vara att hitta classy sneakers liksom? Känner mig dessutom blobbig. Blir nog hårdträning till veckan, springa, gymma, gympa och promenera, det är planen. Synd att det är St:Patrick's på måndag. Och då är det dessutom bara en vecka kvar till Paris! Måste planera och packa, få in det i huvet liksom.

Men nu är det hög tid att börja piffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0