Grattis grattis.

Jag hade planerat att gå och lägga mig runt 11, se ett avsnitt Dead like me och sen åtminstone försöka sova. Men ne. Hade möte mellan 6 och 7 på Uplands och sen fick jag hoppa in och sitta i dörren i puben och sen kom det massa andra folk och hängde där så klockan blev både 11, 12 och 1. Men det var ganska så händelserikt. SnyggHenke övertalade mig att hänga med upp på övervåningen där det var lindyhop-dansträning. Det var jättekul och lite svettigt, men jag gjorde snabbt framsteg. Sen hände inte så mycket mer utan vi satt mest och var sådär underliga som man bara kan vara på Uplands eller med Uplandsfolket. Imorgon kväll skall jag jobba servering och nu är jag inte alls trött, tyvärr.

Jag måste upp och träna imorgon. Ätit en massa socker och fett på senaste tiden så jag får se upp med formen.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0