Mitt liv? Vems liv? En katt?

Hmm.. Jag tänkte ju ta tag i det här. Städade, ringde vaktmästaren, tänkte verkligen göra allt till en resonabel, relativt vuxen tillvaro. Men vad hände? Skulle hämta och fixa punkan på min cykel både måndag, tisdag, onsdag och idag. Skulle plugga, skulle träna, skulle ta långa promenader, söka sommarjobb. Vad hände?

Pluggade, tränade, sökte två jobb och åt middag hos mamma i måndags. I tisdags pluggade jag lite och sen tog jag faktiskt en promenad. I onsdags var jag i skolan, halvt frånvarande, trött. Sen gick jag inte och hämtade min cykel. Jag satt hemma och gjorde inget, sen gjorde jag mig i ordning och gick till uplands och festade, like a princess. Skulle hålla mig resonlig och gå hem tidigt. Skippade åtminstone snapsarna, men ca 5 glas vin slank ner och en öl och sen satt jag där och pratade till över 2 och kom väl i säng till 3 ungefär, men det var en jäkligt trevlig kväll i alla fall. Idag gick jag faktiskt till skolan, sen gick jag till uplands för att äta lunch och tänkte sen gå och hämta min cykel, men jag råkade bli kvar... ... i 8 timmar! Gjorde inget vettigt mer än att sepa ur och skratta ihjäl mig halft åt allt och bete mig underligt och äta våfflor tills jag mådde illa. Men nu tänkte jag strax gå och hämta min cykel, ska bara vila lite först. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0