Packa pappas kappsäck.

Packa mammas kabinväska, fast jag har faktiskt fått den. Det går riktigt dåligt för mig, känner mig en smula yr. Köpte ca ½ kg naturgodis som jag sitter och snaskar på, fast jag skulle spara det tills jag åkte. Min energi liksom rann av mig och allt jag åstadkommit är att tvätta en maskin, hämtat väskan från källaren, packar två par skor i den samt skrivit en lista på sådant jag kan behöva ta med. Det blev en lång lista.
Jag skulle behöva duscha också och helst vaxa benen. Men det känns som det sjuka inte gått över än. Jag vet inte vad det är känner mig bara trött seg och yr, jättejobbigt. Kan lixom inte koncentrera mig och komma mig för. Kanske skulle ta en grogg, då kanske det blir bättre? Eller inte. Känner mig som en dallrig hösäck. Kanske är detta mitt sätt att känna resfeber? Ytterst opraktiskt i sånna fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0