Paris here I come!

Känner mig betydligt piggare idag. Lite sådär spralligt glad. Han kommit på att jag inte växlat några pengar. Tvätta ska jag gör strax också. Typ kallaste dagen i uppsala den här vintern, väldigt passande eftersom jag hade tänkt ta min vårjacka bara. Får väl ta understället också. Fick ytterligare lite fickpeng av Sune också så det här blir verkligen en billig resa för mig. Vilket i och för sig är nödvändigt med tanke på min minimala inkomst.

Har börjat fundera på att ta en trip till Norge också. Hälsa på Mariah och Fia. Har nästan aldrig varit i Norge så man borde ju passa på där med. Men det får nog bli i sommar.

Fan jag känner att jag har ett sådant flow just nu. Glider som på en räkmacka, men det kan jag vara värd tycker jag. Efter allt bajs som hänt gång på gång. Nu slänger vi ut bajset och släpper in fräscha, soliga vårvindar istället. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0