Rebot.

Imorgon hade jag tänkt ta nästa steg. Nästa steg mot mitt liv. Ett liv som jag kan leva med, som känns ok. Jag hade ju ett asbra liv för en månad sen. Det var nästan lite för perfekt. Sen kraschade ju allt på en kvart typ. Men jag har jobbat mig tillbaka bit för bit och nu känner jag att det bara är det sista som fattas. Så nästa vecka ska jag städa upp på mitt rum, som ser ut som en enda röra, jag skall slänga all gammal mat som legat i kylen i en månad och så ska jag köpa frukt och mat som jag kan laga till och så ska jag äta regelbundet och bra, inget godis. Jag ska även se till att lägga mig i tid så att jag inte blir trött och trasig. Struktur är bra. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0