Tappa konceptet.

Jag glömmer ofta helt av att andra läser min blogg, att vem som helst faktiskt kan gå in och läsa allt. Jag tror att det är en dålig sak att glömma. Ibland tolkas det ju fel och ser man inte upp så kan man såra eller förarga och det är ju inte meningen. Oftast inte i vilket fall.

Jag hade tänk skriva om träning i det här inlägget. Min träning går lysande. Efter att ha tappat ca 6 kg sen jul så känner jag mig lätt och slimmad, magen är plattare än nånsin. Har fått igång en fin ämnesomsättning och motivationen känns stabil för jag känner hur jag blir bättre, för första gången på jättelänge. Känner mig stark fysiskt och det är lite som om det smittar av sig på psyket också. Tror man att man är stark så är man oftast det men tvivlar man så har man redan förlorat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0