Tired tired tired.

Jag har inte varit så pigg på senaste. Delvis hare det väl brott på missskötsel av dygnsrytmen men även allmän misskötsel av livet. Att jag sov ungefär 5 timmar i natt gjorde väl inte saken bättre heller.

Vid 10 ringde pappa igen. Jag blir helt konfunderad av hans nya sätt, jag blir förståss glad också. Helt plötsligt har jat fått två föräldrar istället för lite drygt en. Lyx.

St:Pattys var väl inte riktigt lika bra som förra året tyvärr, drack nog bara 4 öl tror jag. Var liksom för trött på ett konstigt sätt. Men jag bakade en kaka till svantes som blev jättegod. Irländsk chokladtårta, med jameson wiskey i. Trodde att jag hatade all wiskey värre än pesten men jag är nästan beredd att ångra mig.

Natten avslutades till Pans Labyrinth. Det är något speciellt med barn som blir dödade på film, det är så otroligt vackert och pans labyrint är verkligen i en klass för sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0