Topplistan.

Jag tänkte presentera min topplista över most wanted husdjur. Ett djur i veckan så långt det räcker.

På första plats hittar vi:
Två marsvin.
Motivering:
Min mest lyckade relation någonsin var med ett marsvin, kanske säger det mer om mig än om marsvin. Men lär man bara känna dem så blir de ens bästa vänner som alltid finns där och ställer upp om man behöver en vän. Kanske inte det bästa partysällskapet att ta med på krogen men funkar bra att ta långa gosiga sovmorgnar med. Marsvin vill dock helst ha sällskap av minst ett marsvin till så därför är det bra om man har åtminstone två.
image163
hallonbåt135654-371image168gurka

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Måste bara kommentera och säga att jag fullt håller med dig! Har fyra små kuttrande varelser här och jag har aldrig haft en tightare relation med någon annan som jag haft med de.. Underbara!

2008-05-21 @ 01:08:14
URL: http://emmafransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0