Uncool.

I dag är en sån där dag. Inte haft en sådan på evigheter för jag har ju skött mig bra sen jul. Men i dag vaknade jag jättepigg, brukar alltid vara lite seg så det brukar vara ett dåligt tecken att vara så pigg. Åt frukost och fick lite ont i magen så jag la mig lite igen innan jag skulle träna. Träningen gick bra, men var kanske lite för taggad. duschade och åt lunch och gick till skolan. Väl på mattelektionen så tog det inte lång tid innan jag tappade bort mig och började somna, nästan hela genomgången av andraderivatan, konstigt nog fattade jag allt. Sen blev det Uplands, yrsel och ytterligare en lunch, kaffe och energidryck. Nu sitter jag här och är iskall om händer och fötter och känner mig jättevaken fast inte riktigt medvetande och lite yr, vet att jag egentligen bara borde sova för min kropp går på stress och det är dåligt. Men jag har historia snart och sen har jag lovat att jobba i svantes. Så efter 2 kanske jag kommer få lägga huvudet på kudden och hoppas då att jag kan slappna av och somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0