Winter.

Jag kom på att det bara är en vecka kvar tills jag åker till Paris. Kanske dags att börja packa, eller åtminstone fundera över vad som skall tas med och vilken väska. Tittade på vädret och det var tydligen +8, som kändes som 5 och moln. Här har snön börjar ramla ner från himlen och det är 1 grad, så det verkar väl lite bättre även om jag hoppas på att det blir riktigt fint nästa vecka. Sol vore najs.

I dag är det för övrigt st:Patrick's day så det blir ölning i kväll, grön öl. Hade jävligt kul förra året minns jag, men då var det ju på en lördag. Nu känner jag mig bara trött och frusen, skulle vilja krypa ner under täcket och sova ett tag till.

wee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0