Blood faint.

-7:e blodprovet, svimmade.venflon
Man kanyl var ju inte 100 i dag och när det 7:e provet skulle lämnas så ville inget blod komma ut alls. Sköterskan fipplade runt lite med den lilla slangen som satt i mitt kärl och plötskigt började jag känna mig yr. Sen blev allt svart och det kändes som om jag lång och sov och drömde. Härnäst börjar det tjuta i öronen och sakta ljusnar det, allt snurrar och jag kan inte fokusera blicken.
Jag ligget på golvet, med fötterna på en stol. Fem - sex personer står omkring mig eller håller i mig. De berättar att jag nyss svimmade.

Efter en stund får jag resa mig och gå till min säng. Där sätter de en ny kanyl i andra armen och så får jag ett glas saft. Missade slutet på En Geishas memoarer.

För alla som missat det så är jag inte sjuk utan bara pengakåt och lånar därför ut mig för läkemedels tester. Denna gång är det inhalatorer för astmatiker som ska testat på Quintalis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0