Det är någons födelsedag alla dagar.

Nicole Kidman
Gwyneth Paltrow


Nicole - för att jag önskar att jag vore mer som hon.
Gwyneth - för att jag på nåt sätt kan idenifiera mig med henne.

Jag har sett tre svenska filmer de senaste två veckorna som jag faktiskt har tyckt varit riktigt bra.
Sista dagen
Kill your darlings
Som man bäddar..

Två av filmerna innehöll faktiskt Alexander Skarsgård, som nörd och som transa, en poäng till honom för det.
Kill your darlings var underbar, de andra hade en poäng.

Det gick riktigt bra att sätta kanyl i dag. Det stack till men sen var det lugnt, känns som jag vant mig nu, det är inget farligt. Mycket trevlig sköterska också.
Jag tycker om att vara här, vi är som en liten familj.

Jag tycker om att vara på jobbet, har kommit in där också, börjat hitta en plats att breda ut mig på.

Johnny Depp. Givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0