Sunny day.

I dag är jag glad, gladtrött, tröttglad. Flummig.

I dag är första dagen på resten av mitt liv, lite annorlunda igen. Lite gladare, lite bättre, lite roligare.

Jag pratade med en person i dag, som en start på min jakt efter någon att lära känna. Det var trevligt och definitivt ingen envägskommunikation. Motiverande. 

 

Jag lever här och nu, jag ska göra det bästa av att leva här och nu. Försöka se hur man får ut det bästa av varje situation och sen genomföra det. Jag ska ta för mig av allt roligt, för inget blir roligare än man gör sig och jag har haft alldeles för mycket tråkigt på sistone. Så tråkigt att det inte känts värt att leva.

Men jag ska leva ett tag till så kan jag lika gärna göra det bästa av situationen.

Åter inlagd med kanylen monterad i armvecket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0