How to wear it.

Det är inte vad man har på sig utan hur man bär upp det som räknas. När man känner sig på topp, är man snygg i nästan allt medan man känner sig ful i allt när självförtroendet sviktar.

Mitt självförtrende har sviktat lite på senaste tiden men jag tänkte ändå testa denna outfit:
(Det är inte en klänning utan ett linne. :o)

fedagMen jag måste fan vara jävligt darrhänt för det är helt omöjligt att ta bilder utan blixt som inte är suddiga.

Utgång verkar det bli i alla fall, ska bli kul, var så länge sen sist. Firar mitt nya jobb lite med öl i vinglas. :o)




Så här måste jag koncentrera mig om det ska bli någorlunda skarpt:

 
Hatt kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0