Why waste your energy?

Senast torsdag, annars..  ..men jag lider inte av det längre.

Just nu tycker jag om att skriva oförståeliga saker, låtsas som om någon känner sig träffad och förstår.
Så om du känner dig träffad, låtsas att du förstår.

Catch you. And I wont let you go. Because I like you and friends that I like I will not let slip away.


Catch you.Catch you.Catch you.Catch you.Catch you.Catch you.


Run to where you want. But I'm gonna find you.

Okej jag lyssnar på Sophie igen. In the coffeespoon. In the next room. Behind the curtain.

Jag kanske är lite konstig idag för jag har inte kammat håret. Svårt utan kam.

Imorgon ska jag jobba. Jag vill dansa.

Min kanyl har fan varit helt prolemfri ända sen igår, det har typ aldrig hänt förr. Jag är glad.

När du är nere, eller inte, tänk på de små bra sakerna. Det lilla som gör dig glad. En person, en kommentar eller ett moln. Kanske en snigel eller ett léende. En tupp!

I'm breathing over you.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0