Un petit peu.

Oui bien. Nu är jag alltså i Paris. Men jag har nog inte riktigt fattat det än. Den här utomlandskänslan har inte riktigt infunnit sig. Jag tror att det beror på att det bara är några få grader varmt och regn.

Vi åt i alla fall en god lunch och drack caffé latte, satt och pratade och betraktade fransmännen och turisterna. Sen tog vi en liten promenad förbi slottet. Guran bor nämligen i Versallies, bara ett stenkast från det gigantiska slottet. Sen har vi kollat på Californication, fyra avsnitt. Sjukt bra serie, jag skulle till och med säga att den är i klass med Dead like me. Vilket känns tryggt då jag bara har en halv säsong kvar att se av den och har börjat oroa mig för vad jag skall roa mig med härnäst. Svaret är Californication!

I kväll ska vi äta Indiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0